Florence + The Machine:

Το Μαύρο Κουτί Τριών

Ακαριαίων Sold Outs


Τέλειωσε (;), λοιπόν, προχτές το σήριαλ της συναυλίας των Florence + The Machine στην Ελλάδα. Η συναυλία, βέβαια, έγινε "συναυλίες", και μάλιστα τρεις, μιας και έπειτα από το πρώτο ακαριαίο sold out για την εμφάνιση της Florence στο Ηρώδειο στις 19 Σεπτεμβρίου, ανακοινώθηκε -την ίδια μέρα- και δεύτερη εμφάνιση στον ίδιο χώρο για τις 22 Σεπτεμβρίου. Και αυτή η συναυλία βγήκε sold out μέσα σε λίγες ώρες, οπότε την περασμένη Τετάρτη (17/7) ανακοινώθηκε από τη διοργανώτρια αρχή του Ejekt και η συναυλία στο κλειστό του Γαλατσίου για την 21/9, τα εισιτήρια της οποίας ξεπουλήθηκαν (και αυτά) μέσα σε λίγες ώρες. Σχεδόν πρωτόγνωρα πράγματα για τη συναυλιακή Ελλάδα, τεράστια η αγάπη του ελληνικού κοινού για τη Βρετανίδα Florence Welch.  H οποία, σημειωτέον, είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, μεταξύ γνωστών και φίλων, το 2009 στα πλαίσια του ηρωικού Synch Festival.

Τώρα που ο αχός κατακάθισε, και όσοι είναι να πάνε στο live θα πάνε και όσοι τελικά δεν μπόρεσαν να προμηθευτούν μαγικό χαρτάκι θα το έχουν με κάποιο τρόπο πάρει απόφαση, μπορούμε να δούμε τι άφησε πίσω του τούτος ο σπάνιος παροξυσμός και αυτή ασυνήθιστη (υπερ)ζήτηση εισιτηρίων. Μέσω σχολίων, κυρίως στο facebook, οι διοργανωτές τα άκουσαν για τα καλά. Ήταν αμέτρητοι οι fans της Florence που έμειναν απ'έξω και έδωσαν... άπλετο πόνο στα σχόλια, άλλοι με "σεντονάτες" επιχειρηματολογίες, άλλοι με χιούμορ και άλλοι με... καντήλια (σε μια προσπάθειά μου να αναπαράγω μερικά σχόλια για το παρόν άρθρο, διαπίστωσα πως μάλλον έχουν διαγραφεί). Ήταν δίκαιη η οργή τους; Έσφαλλαν οι διοργανωτές του Ejekt;

Από τη μία, ας μην είμαστε αχάριστοι: Η διοργανώτρια εταιρεία φέρνει ένα τεράστιο όνομα της παγκόσμιας μουσικής στην καλύτερή του εποχή, και μάλιστα έπειτα από τα διαδοχικά sold outs, ανακοινώνει άμεσα άλλες δύο νέες συναυλίες. Μία στον ίδιο χώρο και μία σε έναν μεγαλύτερο.

Ο χώρος... Πολλά παράπονα των fans εστίασαν στο venue, λέγοντας -εύλογα- πως αφού οι διοργανωτές είδαν τόση μεγάλη ζήτηση στην πρώτη συναυλία, ας έκλειναν την επόμενη σε έναν πολύ μεγαλύτερο χώρο, στο Tae Kwon Do για παράδειγμα, ή στο ΟΑΚΑ ή στην Πλατεία Νερού. Όμως, εμείς οι απ'έξω δεν μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό, τις απαιτήσεις και τη διαθεσιμότητα του εκάστοτε χώρου, τις απαιτήσεις και τις αξιώσεις του ίδιου του καλλιτέχνη. Η Florence, λόγου χάρη περί ης ο λόγος σήμερα, παρουσιάζοντας στη σελίδα της τη συναυλία στο Ηρώδειο, ανάφερε πως "πάντα ήθελα να παίξω κάτω απ'την Ακρόπολη"... Μπορεί, λοιπόν, η δεσποινίς Welch να γούσταρε Ηρώδειο και να μην ήθελε να τραβηχτεί σε φεστιβαλικές ή γηπεδικές ατμόσφαιρες. Φτάνοντας εντέλει στο κλειστό του Γαλατσίου, φαίνεται πως βρέθηκε μια μέση λύση.

Ο θυμός του να μένεις απ'έξω σε μια συναυλία που θέλεις πολύ να πας είναι μεγάλος. Τον έχω ζήσει και -δυστυχώς- όχι μόνο μία φορά. Σε αυτό, όμως, δεν φταίει η διοργανώτρια αρχή. Φταίει ότι πολλοί άλλοι άνθρωποι ήθελαν κι αυτοί να δουν τη συγκεκριμένη συναυλία και απλά αποδείχθηκαν πιο... γρήγοροι και πιο προνοητικοί ή και πιο τυχεροί. Σε αυτό το "πιο τυχεροί", όμως, υπάρχει ένα πρόβλημα και εδώ έχουμε το πρώτο κομμάτι ευθύνης της διοργάνωσης: Πολλοί επίδοξοι αγοραστές των εισιτηρίων συνδέθηκαν στην πρώτη προπώληση με τον "κομιστή" του viva.gr αρκετές ώρες πριν την προκαθορισμένη ώρα έναρξης της διαδικασίας (χαράματα!), με την ελπίδα πως θα πλασαριστούν ψηλότερα στην ουρά όταν θα ξεκινήσει η... μάχη. Αντ'αυτού, όταν ξεκίνησε επίσημα η προπώληση, είδαν το περίφημο πια ανθρωπάκι της viva να περπατάει αργά και βασανιστικά στην μπάρα της αναμονής και ένα εξωπραγματικό αριθμό να συνοδεύει τη θέση τους στην ουρά. Κι ύστερα ο αριθμός ή ο χρόνος αναμονής να αυξομειώνονται ακανόνιστα, το δίκτυο να κολλάει ή να τους αφήνει απ'έξω και μετά από 4 ώρες αναμονής να ενημερώνονται πως τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν και πως μείναν απ'έξω. Παρόλα αυτά, δεν αποθαρρύνθηκαν και ακολούθησαν την ίδια τακτική και στη δεύτερη προπώληση (απ'τα χαράματα συνδεδεμένοι, αναμονή, ανθρωπάκι κλπ), με την ελπίδα πως αυτή τη φορά θα τα καταφέρουν. Και τότε έγινε γνωστό, όχι επίσημα αλλά από σχόλια και ύστερα από τόσο κόπο και θρίλερ που έζησε τόσος κόσμος, πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΘΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ - είτε συνδεθείς 4 ώρες πριν είτε ακριβώς την ώρα έναρξης της προπώλησης, οι πιθανότητές σου είναι ίδιες, διότι είναι απλά ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ η σειρά που θα πάρεις! Ε, αυτό αγαπητό EJEKT, το ανακοινώνεις από την αρχή, από την πολύ αρχή, από την μέρα που δίνεις τη μέρα και ώρα προπώλησης. Το ανακοινώνεις επίσημα και με κεφαλαία. Δεν το αφήνεις να διαρρεύσει σε σχόλια και μάλιστα εν διαμέσου της προπώλησης για τη δεύτερη συναυλία. Αν ισχύει το ανακοινώνεις, αν δεν ισχύει το διαψεύδεις και το διευκρινίζεις. Δίνεις την αντίστοιχη οδηγία: "Συνδεθείτε από... χτες, με αυτόν τον τρόπο οι πιθανότητές σας αυξάνονται" ή αντιστρόφως "Όποτε και να συνδεθείτε, δεν υπάρχει καμία διαφορά. Πακέτο θα φάτε ούτως ή άλλως. Καλή τύχη"



 

Το ίδιο και στην προπώληση για τη συναυλία στο Γαλάτσι, όπου στο παιχνίδι, εκτός του viva, μπήκε και το Public. Χαμός στο site του καταστήματος, έπεσε σε μια φάση από τη μεγάλη ζήτηση, νέο θρίλερ, ώσπου ξαφνικά μαθαίνουμε πως μπορούμε να πάμε και στο κατάστημα και να αγοράσουμε μαγικά χαρτάκια και από εκεί, με τα physical λεφτάκια μας και με τα ίδια τα physical χεράκια μας. Και αυτό το ανακοινώνεις, Ejekt, επίσημα και με κεφαλαία γράμματα! 

Σε αυτά τα ζητήματα θεωρώ πως φέρνει ευθύνη η διοργανώτια εταιρεία. Υπήρξε μια "σαδιστική" ασάφεια και μια βασανιστική σιωπή σε καίρια σημεία του θρίλερ που έζησαν οι πιστοί και -όπως αποδείχτηκε- πάρα πολλοί fans της Florence στην ελληνική επικράτεια. Τώρα για αυτά που ακούστηκαν για εκατοντάδες προσκλήσεις σε φιλαράκια και κολλητάρια, δεν έχω καμία απόδειξη, οπότε δεν θα πω τίποτα παραπάνω. Για τους μαυραγορίτες που ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά στα σχόλια, ναι υπάρχουν. Πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, και σε αυτό φυσικά δεν φταίει η διοργάνωση. Εδώ ένα τρανό και... υπέρογκο παράδειγμα στο γνωστό site Stubhub:




Αυτά. Καλά να περάσουν όσοι τελικά προμηθεύτηκαν τίκετς, καλά να περάσουμε και μεις που δεν θα πάμε. Η πρότασή μας για την Florence ισχύει: Airbnb στον Ταύρο και κάθε ΠΣΚ στον Σταυρό του Νότου. Έπος και το πόστερ του oneman.gr. Σας αποχαιρετούμε με αυτό:


Σχετικα Αρθρα
ypogeio.gr
Γιατί Μισώ τις Λίστες
με τα «Καλύτερα Άλμπουμ»
της Χρονιάς;
(16/10/2019)
ypogeio.gr
Τα Εισιτήρια του Δημήτρη
Μπούρα: Ένα Συναυλιακό
Ημερολόγιο
(14/10/2019)
ypogeio.gr
Δεν Ξέρω Τι Θα Κάνεις
Ούτε Φέτος Το Καλοκαίρι...
(Music Festivals 2019)
(07/06/2019)
ypogeio.gr
The BSMNT After Show
Allah Las Party!
(+μια ιστορική αναδρομή)
(10/11/2016)
Χρησιμοποιούμε cookies μόνο για στατιστικούς λόγους (google analytics). Δεν συλλέγουμε κανένα προσωπικό δεδομένο.
ΕΝΤΑΞΕΙ